شرایط و مقررات عمومی هشتمین بازار ملی پویانمایی ایران 1402

شرایط و مقررات عمومی هشتمین بازار ملی پویانمایی ایران 1402

    هشتمین دوره بازار ملی پویانمایی تهران، به عنوان یکی از بخش‌های مهم سیزدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران، از تاریخ  1402/12/13 لغایت 1402/12/17 مطابق با 3 تا 7 مارس سال 2024 میلادی در تهران برگزار می‌گردد. این بازار ملی جزو بازارهای کاملا تخصصی به شمار می رود که فرصتی مناسب برای ارایه آخرین دستاوردهای فنی و هنری در حوزه انیمیشن فراهم نموده است.

 اهداف

جشنواره بین المللی پویانمایی تهران یکی از تخصصی ترین جشنواره ها در جهان و یکی از برترین فستیوال های آسیایی به شمار می رود که هر ساله با هدف ایجاد بستری کاملا تخصصی در راستای ارائه و معرفی تولیدات و دستاوردهای فنی و هنری به بازار داخلی و خارجی برگزار می شود. همچنین این جشنواره تلاش دارد تا با توسعه و گسترش حوزه تخصصی خود، بستر مناسبی را برای گردهمایی فعالان انیمیشن کشور، تبادل دستاوردهای فنی و هنری، آشنایی و معرفی هنرمندان جوان و بهره مندی از جدیدترین امکانات تجهیزات و نرم افزارهای روز دنیا در راستای رسیدن به هدف شکل گیری اکوسیستم تولید انیمیشن و عرضه بین المللی را فراهم نماید تا آینده ای روشن را برای توسعه و اقتصاد انیمیشن در کشور به ارمغان بیاورد.

ثبت نام

    شرکت در بازار تنها برای افراد متخصص و حرفه‌ای از جمله ‌تهیه‌کنندگان، توزیع کنندگان، سرمایه‌گذاران،  خریداران، فروشندگان و نمایندگان شبکه های تلویزیونی، سینمای خانگی، رسانه‌های جدید و تولید کنندگان و فروشندگان تجهیزات مربوطه امکان پذیر است.

شرکت‌هایی که تمایل دارند در بازار حضور پیدا کنند، باید از طریق پایگاه الکترونیکی رسمی بازار www.tehran-animafestival.ir ثبت نام نمایند. جهت ثبت نام در بازار ملی پویانمایی، ارائه مجوز فعالیت شرکت و محصولات مورد نظر الزامی است.

 مهلت ارسال فرم های ثبت نام

     فرم‌های رسمی ثبت نام باید دارای مهر و امضا درخواست کننده باشد و از طریق پایگاه و یا پست الکترونیکی قبل از تاریخ 13 دی 1402  ارسال گردد. بدیهی است به دلیل محدودیت فضا اولویت واگذاری غرفه با کسانی است که مراحل ثبت نام را زودتر تکمیل کرده باشند. فرم‌های ثبت نام باید به پست الکترونیک و یا شماره فکس دبیرخانه  ارسال گردند.

آدرس دبیرخانه: خیابان فاطمی، خیابان حجاب، مرکز آفرینشهای فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

تلفن: 88958778

فکس:88958779

رایانامه : info8@tehran-animafestival.ir

پایگاه الکترونیکی:  www.tehran-animafestival.ir

معرفی در کاتالوگ جشنواره

    آدرس و مشخصات ارسالی در نشریات و پایگاه الکترونیکی  بازار و جشنواره درج خواهد شد. شرکت کنندگان موظفند کلیه مشخصات و مدارک مربوطه جهت چاپ در کاتالوگ جشنواره را تا قبل از13 دی ماه 1402 ارسال نمایند. چاپ مشخصات شرکت ها در کاتالوگ بازار، منوط به تحویل مدارک در زمان مشخص شده خواهد بود.

بخش غرفه

  • شرایط رزرو

    هر غرفه دارای فضای تقریبی بین 12 تا 48 متر مربع شامل یک میز و دو صندلی ( به ازای هر 16 متر) است. چیدمان غرفه‌ها بر اساس طرح کلی فضای موجود و میزان فعالیت غرفه داران انجام می‌شود. بازار ضمن تلاش جهت جلب رضایت  غرفه داران، اولویت تخصیص غرفه را در تکمیل مراحل ثبت نام می داند. چیدمان و نحوه تخصیص یا واگذاری غرفه ها با برگزار کنندگان خواهد بود.

  • طراحی داخلی

   توصیه می‌شود شرکت کنندگان برای طراحی و دکوراسیون غرفه خود 4 روز قبل از شروع بازار اقدام نمایند. غرفه داران باید هنگام چیدمان داخلی غرفه از هر گونه آسیب به تجهیزات موجود خودداری نمایند. در صورت بروز هر گونه آسیب، مسئولیت به عهده غرفه دار خواهد بود. تمامی پوسترها، عکس‌ها و دیگر مواد چاپی مورد استفاده باید طبق قوانین و مقررات بازار ملی پویانمایی تهران است. لازم به یاد آوری است که نصب پوسترهای تبلیغاتی در بخش های خارج از مکان‌هایی اختصاص داده شده، غیر مجاز است.

  • نمایش اثر

   برای نمایش فیلم ها در محیط غرفه و جهت جلوگیری از مزاحمت برای سایر غرفه‌ها، استفاده از گوشی (هدفون) الزامی است. همچنین پیشنهاد می شود، فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی با زیرنویس انگلیسی ارائه گردد تا افراد غیر فارسی زبان نیز بتوانند از آن ها بهره مند شوند.

  • اداره کردن

    بازار فیلم ایران از تاریخ 1402/12/13 لغایت 1402/12/17 از ساعت 14:00 تا 21:00 در تهران برگزارمی‌شود. مهلت تکمیل چیدمان تمامی غرفه ها تا پایان وقت اداری 1402/12/09 و تخلیه غرفه‌ها یک روز پس از اختتامیه امکان پذیراست. حداقل یک نماینده شرکت می‌بایست در تمامی ساعات کاری بازار در غرفه حضور داشته باشد. بدیهی است مسئولیت هرگونه مشکلی با نماینده اصلی شرکتها خواهد بود.

  مسئولیت برگزار کننده و شرکت کننده

    محل برگزاری بازار در طول فعالیت تحت کنترل خواهد بود، اما توجه نمایید که مسئولان بازار هیچگونه مسئولیتی در مقابل مفقود شدن وسایل شخصی و یا لوازمی که توسط برگزار کننده در اختیارشرکت کنندگان قرار گرفته را ندارد. از غرفه داران انتظار می‌رود تا از وسایل با ارزش شخصی محافظت نمایند.

   در صورت عدم رعایت شئونات اسلامی و قوانین و مقررات بازار توسط شرکت کنندگان، از حضور غرفه دار یا نمایندگان آن به صورت موقت یا دائم در بازار جلوگیری خواهد شد و کارت ورود و خروج آنها نیز باطل می شود. بدیهی است در صورت ابطال کارت، از ورود به محل برگزاری بازار ممانعت خواهد شد.

محل و زمان برگزاری:

مرکز آفرینش های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

تاریخ بازار : 1402/12/13 لغایت1402/12/17

آخرین مهلت ثبت نام: 1402/10/13

ساعت کاری بازار : 14:00 الی 21:00