داوران پایان نامه های برتر




احمد سفلایی

(دبیر بخش پایان ­نامه ­های برتر)

دکترای پژوهش هنر و رییس دانشکده تلویزیون و محتوای دیجیتال دانشگاه صدا و سیما. سفلایی همچنین به عنوان مدرس در مراکز آموزشی متعددی همچون دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشگاه تربیت مدرس، دانشکده هنر و معماری و مرکز آموزش رادیو و تلویزیون مالزی به تدریس پرداخته است. او علاوه بر عضویت در کمیته علمی همایش­ های پژوهشی مختلف، و نگارش مقالات علمی در فصلنامه ­های پژوهشی، تالیفات و ترجمه­ های چندی در زمینه ­های هولوگرافی، جلوه ­های بصری دیجیتال و استریوسکوپی منتشر کرده ­است که از این میان می توان به ترجمه مجموعه سه­ جلدى «كتاب جامع پرده سبز» براى استفاده در تولید جلوه ­هاى بصرى اشاره کرد. سفلایی همچنین در تولید ده­ ها اثر انیمیشن، در مقام کارگردان نویسنده، طراح جلوه ­های ویژه، مشاور پروژه و ... نقش فعالی داشته است.

 


سید نجم­ الدین شاه کرمی

متولد 1339. دارای دکترای انیمیشن از دانشگاه UWL لندن. عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس و مدرس دوره کارشناسی ارشد انیمیشن. پژوهشگر، نویسنده و داور پروژه ­های مرتبط با انیمیشن و همچنین داور مقاله های تخصصی نشریه­ های علمی دانشگاهی. دارای تجربه تولید پروژه ­های انیمیشن سینمایی، مجموعه تلویزیونی و شبکه های مجازی. شاه­ کرمی همچنین مجری پروژه پژوهش و تولید مجموعه 60 قسمتی فیلم انیمیشن برای سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور بوده است. او همچنین مشاوره و داوری تخصصی نهاد های علمی پژوهشی، نهادهای تخصصی و جشنواره های مختلف از جمله جشنواره ی بین المللی پویانمایی تهران و بازی های رایانه ای را بر عهده داشته است.

 


رامتین شهبازی

متولد ۱۳۵۷. دانشجوی دکتری تخصصی فلسفه هنر. معاون دانشکده هنر و مدیر گروه سینمای دانشگاه سوره. عضو هیات مدیره انجمن علمی هنرهای نمایشی ایران و عضو شورای نظریه و نقد هنر پژوهشکده هنر فرهنگستان هنر. نویسنده چندین عنوان مقاله پژوهشی در حوزه های مطالعات میان رشته ای هنر و سخنرانی در چندین جشنواره و سمینار ملی و بین المللی همچون چند دوره همایش ملی نشانه شناسی، سمینار بین المللی نمایش های سنتی-آئینی. داوری چندین جشنواره ملی و بین المللی همچون جشنواره فیلم کوتاه تهران، جشنواره بین المللی تئاتر فجر و جشنواره فیلم رشد. عضو هیات داوران جایزه کتاب سال سینما، جایزه پژوهش سال سینما. تالیف کتاب جستاری در جامعه شناسی فیلم، نشانه شناسی فرهنگی تاریخ ادبیات و تئاتر ایران 1330 - 1300 ، و کتاب سینمای دیجیتال و ده پرسش اساسی آن (از مجموعه کین هآگورا)

 


وحیداله موسوی

دكترای پژوهش هنر، مؤلف، مترجم و پژوهشگر حوزه سینما و تلويزيون. استادیار دانشگاه صداوسیما (دانشكده هنرهای ديجيتال). «کتاب ژانر: زیبایی شناسی و کارکردها » (شهبا، موسوی، در دست چاپ) و «ژانر در سینمای ایران: کاوشی در مفهوم سینمای ملی » (دردست چاپ) ازجمله کتاب های او در مقام نویسنده هستند. «ظرفيت ها و چالش های الگوی سينمای ملی-ژانری » (موسوی، رنجی، فصلنامه علمی رسانه های ديداری و شنيداری، ۱۴۰۰) «فيلم تجربی شاعرانه: فرانقدی به سه نظريه سينمايی» (كتاب روايت در فيلم كوتاه، انجمن سينمای جوانان ايران،1399) «بررسی زیبايی شناسی و کارکردهای پیوندسازی در ژانر تلویزیون- واقعیت » (مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه، 1398)، «سبک و ژانر در سینمای هنری ایران (موردکاوی «خشت و آینه»، «سیاوش در تخت جمشید»، «طبیعت بی جان » و «مرثیه»)» (نشریه نامه هنرهای نمایشی و موسیقی، 1397) از جمله مقالات علمی پژوهشی او هستند.«منتقدان فیلم آمریکا»، «سینمای فلسطین: منظره، جراحت روحی و خاطره»، «هالیوود پست مدرن»، «سینمای پساپاپ»، «فیلمسازی تجربی» نیز برخی از کتاب های منتشره اویند. او از داوران سومین جایزه پژوهش سال سینمای ایران و سومین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران بوده است.