داوران مسابقه ایران


فرخ یکدانه

او کارشناس گرافیک از دانشگاه آزاد, و کارشناس ارشد پویانمایی از دانشگاه تربیت مدرس؛ و به عنوان کارگردان و نویسنده آثار انیمیشن مشغول فعالیت است. از دیگر سمت‌های او می‌توان به مدرس دانشگاه هنر، دانشکده صدا و سیما و دانشگاه تهران و همچنین عضویت در هیات داوران جشنواره های مختلف تخصصی اشاره نمود. وی علاوه بر دریافت جوایز متعدد ساخت بیش از هفتاد تیزر تبلیغاتی را نیز در کارنامه دارد.

امیر مهران

وی دانش‌آموخته‌ کارگردانی پویانمایی از دانشکده‌ صدا و سیما و عضو آسیفای ایران می‌باشد. مهران سابقه حضور در بیش از صد جشنواره‌  داخلی و بین‌المللی و دریافت سی و شش جایزه را در کارنامه دارد. از دیگر سمت‌های وی می‌توان به عضویت انجمن سینمای جوانان ایران و کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینمای ایران اشاره نمود. وی علاوه بر ساخت بیش از ده عنوان فیلم و پویانمایی، ساخت بیش از سی تیزر تبلیغاتی را نیز در سابقه کاری خود دارد.

سعادت رحیم ­زاده

رحیم­ زاده کارگردان انیمیشن، مدرس دانشگاه و عضو رسمی انجمن آسیفای ایران و آسیفای بین­ الملل است. وی کارشناسی نقاشی از دانشگاه سوره و کارشناسی ارشد کارگردانی انیمیشن از دانشکده­ ی سینما و تئاتر (دانشگاه هنر) دارد. فیلم­های انیمیشن کوتاه او ازجمله حافظ، کودکان دشت، کودکان کویر، کودکان بلوط و... جوایز متعددی در جشنواره­ های داخلی و بین­ المللی کسب کرده اند و خودش نیز عضو هیات داوری جشنواره­ های گوناگون فیلم و انیمیشن بوده است. رحیم ­زاده علاوه بر برپائی ورک­شاپ­ های تخصصی انیمیشن, به خاطر آثار تجسمی خود در نمایشگاه‌های هنری بین­ المللی نیز تحسین شده است. وی در حوزه­ ی عکاسی هنری و مستند/اجتماعی/ قوم­ نگارانه نیز صاحب سبک و تجربه و آثاری شاخص است.

حامد جعفری

او متولد 1364 و دانش آموخته­ ی رشته ی معارف اسلامی و اقتصاد است. جعفری رئيس هيئت مديره و مديرعامل مؤسسه فرهنگي هنري هفت­ سنگ و گروه هنر پویا، و همچنین تهیه­ کننده و مجری طرح آثار کوتاه و نیمه بلند متعدد مانند شاهزاده روم، فیلشاه و .. است.

روانبخش صادقی

وی نویسنده، طراح تولید و سرپرست جلوه های بصری چند مجموعه مستند و تلویزیونی و نیز فیلم سینمایی بوده است. صادقی عضو و دبیر هیئت مدیره خانه سینما، مدیرعامل و رییس هیئت مدیره انجمن سینمایی فیلمسازان انیمیشن ایران-آسیفا (تا 1397) و مدرس انیمیشن در دانشگاه صداوسیماست. او علاوه بر عضویت در هیئت های انتخاب و داوری جشنواره های  مختلف, جوایز مختلفی را در حوزه­ ی انیمیشن و نیز جلوه های ویژه بصری از جشنواره های مختلف داخلی و بین­ المللی دریافت کرده است.