داوران بخش دانشجویی مسابقه ایران




دکتر امیر حسن ندایی

متولد 1344 تهران. کارشناس کارگردانی سینما و کارشناس ارشد سینما از دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر و دکترای پژوهش هنر از دانشکده هنر دانشگاه تربیت مدرس. وی از سال 1387 عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس، دانشکده هنر است. ندایی از سال 1360 فعالیت هنری خود را در رشته­ موسیقی آغاز و از آن سال به بعد در سمت های کارگردان، تهیه­کننده، نویسنده، تدوین­گر و پژوهشگر به فعالیت پرداخته است. حاصل سال­ ها کار فیلم­ سازی وی، ساخت ده ­ها ویدیوکلیپ از جمله نخستین ویدیوکلیپ ­ها در ایران همچون شازده کوچولو، رویا، پدر، چندین مجموعه­ تلویزیونی، چندین فیلم داستانی، و مستند همچون هشت سال تنهایی، حقیقت و باد، ملکه پروانه ها، پرده نقره ای و ... است. وی تدریس در دانشگاه را از 1379 در رشته­ های سینما، تئاتر، نقاشی، گرافیک، عکاسی، پویانمایی آغاز نمود و در دانشگاه ­های هنر، آزاد، سوره و علم و فرهنگ به تدریس پرداخته است.


حسن زریابی

دانش‌آموخته کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس. زریابی در مقام کارگردان، تاکنون ده‌ها فیلم انیمیشن و مستند و برنامه تلویزیونی ساخته است که شماری از آن‌ها در جشنواره ‌های متعدد ملی و بین‌المللی موفق به کسب جوایز متعددی شده ‌اند. او در حوزه انیمیشن تالیفات بسیاری دارد که از آن میان می‌توان به کتاب‌ های «مهارت‌ های متحرک‌ سازی انیمیشن» و «مبانی فیزیک حرکت در انیمیشن» اشاره کرد. او در دانشگاه‌ ها و موسسات آموزشی متعددی چون دانشگاه تهران، دانشگاه صدا و سیما، انجمن سینمای جوان و.... به تدریس انیمیشن پرداخته و هم اکنون مدیر گروه کارشناسی ارشد دانشکده هنرهای دیجیتال در دانشگاه صدا و سیما است.


رضا بهمنی

 متولد۱۳۶۳، تهران. دانش‌آموخته کارشناسی ارشد گرافیک در دانشگاه هنر سوره. فعالیت هنری خود را از سال هفتاد و هشت به عنوان کارتونیست در نشریه گل‌آقا آغاز کرده است. چندی بعد فعالیت خود در عرصه انیمیشن را در موسسات مختلفی چون حوزه هنری و استودیو ایفا، به عنوان طراح کاراکتر، کانسپت آرتیست، کارگردان هنری و کارگردان، آغاز نمود. فیلم‌ های او در چندین جشنواره داخلی و خارجی حضور یافته و موفق به کسب جوایز متعددی شده اند. بهمنی همچنین چندین سال در دانشگاه آزاد و سوره، به تدریس طراحی، تصویرسازی و طراحی کاراکتر پرداخته است.