داوران مسابقه دانشجویی ایران


سید نجم‌الدین امیرشاه‌کرمی

متولد 1339، اصفهان. وی دارای مدرک دکترای پویانمایی از دانشگاه یو-دبلیو-ال انگلستان است و از سال 1375 به تدریس پویانمایی و گرافیک در دانشگاه­ ها‌ پرداخته است. از دیگر فعالیت‌های وی می‌توان به ارائه­ ی مقاله‌ در نشریه‌ها و کنگره‌های داخلی و خارجی، داوری تخصصی مقاله‌های پویانمایی و گرافیک در نشریات علمی پژوهشی، اجرای طرح‌های تحقیقاتی در حوزه‌ پویانمایی، همکاری در تهیه اولین فیلم بلند پویانمایی ایرانی و طراحی گرافیکی برای مؤسسات مختلف اشاره نمود. وی مدیر مسئول نشریه‌ انگلیسی پویانمایی، سینما و هنرهای دیجیتال نیز می‌باشد.

 

جمال رحمتی 

وی متولد 1351 در زنجان است؛ کارشناس گرافیک از دانشگاه تهران (دانشکده هنرهای زیبا), وکارشناس ارشد انیمیشن از دانشگاه هنر (دانشکده سینما تئاتر). رحمتی کاریکاتوریستی شناخته­ شده و برنده­ ی جوایز بسیار بین­ المللی است. او علاوه بر داوری در جشنواره­ های متعدد، کارگردانی چند فیلم کوتاه داستانی را نیز تجربه کرده است.

 

هدی اثنی عشری

وی متولد 1356 در تهران, کارشناس رشته­ ی نمایش عروسکی از دانشگاه هنر (دانشکده­ ی سینما تئاتر) و کارشناس ارشد رشته ی کارگردانی انیمیشن از دانشگاه تربیت مدرس است. او به خاطر سوابق و تجربیاتش در حوزه­ ی انیمیشن عروسکی، امکان حضوردر تیم تولید انیمیشن های "دنی بوی" و "ماشین پرنده" (تولید شده در کشور لهستان) را نیز داشته است. وی هم اکنون مدرس دانشگاه هنراست.